February 15, 2013

De ce mi-am facut blog #1 // De ce nu imi mai place Facebook-ul?

M-am gandit, pentru inceput, sa ma justific. De fapt, sa justific de ce mi-am facut blog (inca unul la colectie, de altfel). Si asta in cateva episoade .. 
Azi vreau sa vorbesc despre repulsia pe care o simt de-o vreme fata de .. Facebook! Si am un dubiu cum ca n-as fi singura...

De ce nu imi mai place Facebook-ul?

Pe scurt, am ucis microbul! Si mi-as inchide pagina cu prima ocazie daca nu ar fi ajuns deja o necesitate. Pentru ca TOT se intampla acolo, pentru ca imi e necesar - internship - si-mi face treaba mai usoara acum si, din pacate, pe viitor.



Pe larg, vreau sa ating cateva puncte:

1. Nu inteleg rostul in a avea 100 de mii de prieteni pe care, CULMEA!, nu i-ai vazut niciodata in viata asta si probabil nici nu ii vei vedea, dar insistenta de a te adauga ca prieten depaseste perseverenta unui atlet de a fi cel mai bun. Pentru asta exista subscribe. Just sayin'..

2. Check-in-ul in exces si din "patul meu", "birou"si mii de alte locuri fara sens. Si in general, check-in-ul.

3.Trendul cu pozele cu mancare, bauturi, haine noi etc. Ati inteles ideea. Lucrul asta nu ma duce cu gandul decat la "Ajutor, am nevoie de atentie!".

4. Share-uitul peste masura la sutele de concursuri din care banuiesc ca nimeni nu castiga nimic (posibil sa gresesc, asta nu diminueaza cu nimic iritarea la fiecare share).

5.  Posibil sa fiu eu intr-o pasa "antisociala", dar nu ma intereseaza ce faci, cu cine faci, cand, unde etc. La fel cum nici pe tine, cel mai probabil nu te intereseaza unde sunt si cu cine. Si ce e cu atat mai enervant ca, atunci cand pisi si pitzi se despart, se lasa cu drame - versuri, poze, piese si cate altele adresate fix lui "iubi". Dar ne maturizam mai greu, unii deloc.

6. Nu-mi place chatul si asta nu e un secret pentru cunoscuti. Nu intru in detalii; raspund la mesaje.

7. Pierdeam mult prea mult timp. Acum am lasat-o moale, intru doar sa verific mesajele si sa ma pun la curent cu paginile/lucrurile care ma intereseaza. Pe scurt, am ajuns sa il folosesc drept un twitter mai complex.


Probabil mai sunt lucruri care ma deranjeaza in mod special la Facebook, dar cele de sus ma irita pur si simplu. Si, chiar daca de un an tot fac curatenie in lista de prieteni (numarul s-a redus la jumatate si scade continuu), nu reusesc sa-mi creez un ambient placut. Pana la urma, m-am decis sa renunt. Nu o sa fiu eu persoana care o sa faca din Facebook un loc "mai bun". De altfel, fiecare e stapan pe propria pagina si o gestioneaza cum crede de cuviinta. 
Eu doar o sa ma feresc cum pot de "aglomeratie".

 :)


sursa imaginii : https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhOqe1-r1ybTm1rAMd0pEcMcV7vSw_1MMTPeLksVrcFZdOFuZvUtgf9EDX7umDjIgs3sAuMe9H9gaVMPkiE0yG69VaK8xsXsR02BRUFcTxpHrwOj0zH2Xzy20OuSAHg3QUb5n-NYKPaRRs/s320/no-facebook.png

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.